ממאבק למלוכה: הסיפור המעצים של מלכה גלברט

היא עברה מסע חיים מרתק, התגברה על מכשולים לא פשוטים והיום היא סופרת ילדים, מנהלת קהילת “מאמלכה” ומלווה נשים להשתחרר מחסמים שתוקעים אותן, לנהל רגשות וחרדות הקשורות בטראומות מיניות. מלכה גלברט היא אישה שמעניקה השראה לנשים רבות. בכתבה זו נשמע ממנה על מסע חייה, האתגרים, ההישגים והטיפים שלה לנשים יזמות.

מלי מלכה גלברט

“אני מלכה שפעם הייתה מלכה ב-ק’ ולמדה להיות המלכה שהיא. חוויתי חיים קשים מאוד, גדלתי בפנימייה בלי אבא ואמא. עברתי התעללות מינית, באמת חיים מלאים בטראומות, אך מתוך החוויות האלו והקושי הצלחתי לצמוח ולהתפתח. היום אני נשואה באושר, פרק ב’, אמא ל2 בנות מהממות וחיה את החיים במלואם מתחושת שליחות.” אומרת מלכה.

אחרי מסע חיים לא פשוט, ומלא בטראומות מלכה מצליחה לנהל חיים נורמטיביים ולעזור לאחרות. היא מלווה נשים ליציאה ממעגל הקושי – לחיים טובים יותר, עוזרת להם לנהל חיים נורמטיביים ולראות את הטוב. “כי אם אני הצלחתי גם הן יכולות.”

“להסתכל על מי שהייתי אתמול.”

מלכה גלברט

מה זה להיות יזמת עבורך?

“אני מרגישה הזדהות ורצון עמוק ליצור עולם טוב יותר עבור נשים שחוו קשיים כמוני, אני פועלת מתחושה אמיתית של שליחות, לכן אני מאמינה שיזמות צריכות להרגיש מחוברות לשליחות שלהן ותמיד לרצות להתפתח.”

איזו תכונה צריכה לטפח כל יזמת?

“מאותו מקום של רצון להתפתח, כל אחת צריכה רצון ואהבה למה שהיא עושה.”

מה נותן לך השראה?

“להסתכל על מי שהייתי אתמול.”

איך הכל התחיל?

“התחלתי להתפתח כשעבדתי בפנימיה, מתוך הרצון העז לעזור לילדים כמוני, כי מי מבין אותם יותר טוב ממני? כמי שהיתה שם בדיוק כמוהם, ילדה שגדלה בפנימיה. את העבודה בפנימייה נאלצתי להפסיק לאחר הגירושים שעברתי כי נאלצתי לשרוד. לפני 4 שנים שהכרתי את עולם ה-NLP זה פתח לי עולם שלם. שם הבנתי שאני יכולה להגשים את עצמי שוב ולא לפספס את ההזדמנות הזו לעזור לילדים ולנשים. כי אם אני הצלחתי, גם הם יכולים.”

מלי מלכה גלברט

מה ההישג הכי גדול שלך בעינייך?

“המשפחה שלי, הבנות והזוגיות שלי.”

מה האתגר הכי גדול עמו התמודדת במהלך הדרך העסקית?

“מכירות, מעולם לא אהבתי למכור.”

במה את עוסקת ת’כלס?

“אני מראה לנשים את הדרך, משחררת אותן מכבלי המחשבה אשר חוסמים אותן. אני עושה זאת במפגשים אינטימיים או בליווי קבוצות אני מטפלת בשיטות שונות מכלים שחלקם מעולמות ה NLP, סוגסטיה ועולם המטאיזם.”

איזו תובנה יש לך מהדרך?

“להאמין, לסמוך על היקום, להבין שהכל לטובתי העליונה.”

מה את עושה כדי לקדם את העסק?

“אני משווקת את שני ספרי הילדים שכתבתי בנושאים ממש חשובים. “מריבה בארון הבגדים” ספר שמדבר על מריבה בין ילדים. ו”הסוד של טל” ספר שמדבר על סוד שחשוב לספר למבוגר (פגיעה מינית). אני עושה זאת באמצעות הקבוצה שלי “מאמלכה”, פעילות בפייסבוק וסרטונים ברשתות, גם קצת ממומן ומשתדלת גם לייצר שיתופי פעולה ולפעול דרך גורמים רשמיים של מוסדות חינוך. חוץ מזה, אני משווקת סדנה שאני משיקה בנושא טראומה – מ’מלקה למלכה’. סדנה תהליכית של 6 מפגשים ו-6 נשים שבה אני מלווה את הנשים בסדנה שיבינו שהן לא לבד, אני נותנת להן טכניקות להתמודדות יומיומית והשיתוף מאוד עוזר לעיבוד הרגשות והטראומה.”

נ.ב – אם את אישה שמרגישה שהסדנה מתאימה לך, ‏10 אחוז הנחה תינתן למי שתצטרף, יש לציין שהגעת מהכתבה ב”להיות עצמאית”.
(ליצירת קשר לחצי כאן)

טיפ ליזמת המתחילה?

“תזכרי שהכל מתחיל ונגמר בפנים. מה שאת חושבת על העסק שלך זה מה שיצמיח אותו. להאמין בעצמך ולא לוותר.”

מלכה גלברט היא אישה מעוררת השראה שמצליחה לשלב בין העבר המאתגר לחיים מלאי עשייה, הצלחה והגשמה עצמית. היא מוכיחה כי אפשר להתמודד עם כל קושי ולהפוך אותו למקור של כוח ושינוי חיובי. מוזמנות להתחבר עמה בפייסבוק האישי ולעקוב באינסטגרם ולהצטרף ל”מאממלכה

יש לכם שאלות? התגובות זה המקום המושלם ...

אולי יעניין אותך גם


מנטליות בעסקים

טיפים כשלא בא לתכנן אבל רוצים לעבוד מסודר.

השבוע, באמצע יום עבודה שגרתי במהלך אוגוסט, כששני הילדים רצים בבית, צועקים “אני רעב”, רבים ומגבירים את הטלוויזיה למקסימום… עצרתי […]

לקריאה >>

יזמות נשית

יותר השפעה ויותר כוח לנשים – סיפור ההשראה של רונית כפיר

היא אישה כריזמטית, יזמת ומובילה בתחום התקשורת האסרטיבית. את דרכה התחילה כשדרנית רדיו, מנחה בטלוויזיה, קריינית ומעצבת פנים ולאחר מכן […]

לקריאה >>

פודקאסט

הכל זה החלטה? פרק 1 בפודקאסט

ברוכים הבאים לפודקאסט “מתכננים בהשראה“, המקום שבו תכנון פוגש השראה. הפודקאסט שלנו מתמקד בתכנון חכם ומשמעותי בכל תחומי החיים – […]

לקריאה >>
@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר | הצהרת נגישות

Pin It on Pinterest