טיפים כשלא בא לתכנן אבל רוצים לעבוד מסודר.

השבוע, באמצע יום עבודה שגרתי במהלך אוגוסט, כששני הילדים רצים בבית, צועקים “אני רעב”, רבים ומגבירים את הטלוויזיה למקסימום… עצרתי לרגע והסתכלתי על שולחן העבודה הוורוד והמשמח שלי. ואז זה הכה בי. וואלה, יש לי פינה שמחה, נקייה ומסודרת, פלנר יומי מושלם ולמרות שלא הספקתי לתכנן את חודש אוגוסט, כי בכלל תכננו להיות בספרד (והטיסה בוטלה…) וגם לא ממש היה מצב רוח (מישהו אמר איום איראני?!) – איכשהו אני עושה “וי”, בקצב שלי ועדיין מתקדמת במספר פרויקטים במקביל! וכן – אני עוצרת להכין ארוחת בוקר, ארוחת ביניים, צהריים, שוב ביניים, הפסקת גלידה, סיבוב במרכז השכונתי ועוד ארוחת ערב 🙂

חשבתי שבמגזין החודש אשלח לכן במתנה קובץ להדפסה של הפלנר היומי הוורוד המושלם שלי, שנמצא בערכת התכנון של 2025, אבל אז חשבתי שיש לי גם כמה טיפים שווים לתת לכן. אז להלן לכל מי שרוצה לעבוד מסודר, לראות שהיא אכן מתקדמת, לא לסבול מרגשות אשמה והלקאה עצמית ובא לה כמה טיפים מהיום-יום – הכתבה הזו בשבילך!

פינת עבודה מסודרת – זה מאסט!

תשמעו אני לא מגלה לכן פה את אמריקה, אבל החודש הבנתי עד כמה כיף לי לקום בבוקר ולשבת בפינה השקטה שלי (הילדים יודעים שהיא ממש מחוץ לתחום שלהם), ככה שלא באמת משנה איזה בלאגן הילדים עושים בחדר משחקים או בסלון…
זה ממש מאפשר לי לעבוד, וגם לחייך ולמתן את הקריז שעולה לו בטבעיות בחום יולי אוגוסט – ילדים.

מה יש בפינה שלי?


מעמד מחברות ורוד קטן וחמוד שנרכש ב15 שקלים בחנות מינסו למחברות שיש לי בשפע. מחברות אגב היא הטיפ הבא…

משטח עכבר ורוד דמוי עור שעושה לי כיף בעיניים, עם עכבר ומחשבון שתואמים לוויב. וכמובן מעמד לעטים ומלא עטים כייפים – (אתן ממש יכולות לבחור את הצבע האהוב עליכן אותי ורוד מרגיע…)

מחברת ממותגת! כן הדפסתי לעצמי מספר מחברות עם המיתוג שלי, לא אני לא מוכרת אותן, וגם לא ממש מקיימת סדנאות לחלק אותן אבל אני משתמשת בהן בעצמי וזה עושה אפקט במיינד וזה נפלא! בכל מחברת יש לי מדבקה ונושא – מחברת קישקושים, מחברת שיחות (גם אתן כותבות באמצע שיחות טלפון?!) מחברת ליווי עסקי/ משימות (כן גם אני מתפתחת) וככה יש לי סדר וכיף ומיינד של אלופה.

מחברות ממותגות זה מוש


עציץ ירוק מושלם ובקבוקון ריח. חוקרים מצאו כי סביבה ירוקה משפרת את מצב הרוח, את ההערכה העצמית, ומייצרת מוטיבציה. מסתבר שעבודה במקומות ירוקים מייצרת יתרונות פסיכולוגיים יותר מאימון בחדר הכושר. ועציץ זה תמיד כיף. גלי הריח הנפלא מהבקבוקון שבחרתי עושים לי נעים בלב. אז הלחצים והבלאגן שמסביב נרגעים.

לוח קליפסים קטן עם משפטי השראה צבעוניים וממותגים שעיצבתי והדפסתי לי. גם השראה, גם מיתוג וגם כמה תמונות של הילדים ברגעים מתוקים ממצלמת פולוריד, משלים את הפינה. אה ושלט, כן שלט עם הלוגו :))

מתגו קודם כל בשביל עצמכם!

הפלנר היומי המדובר, מעוצב וממותג כמובן. הדפסתי לי ממנו ממש חוברת וזה מוש! הכנתי לך עותק להורדה במייל החודש.

עבודה עם צ’קליסט – להיות עם להרגיש בלי

כשיש מיליון משימות (וכאוס מסביב) הפלנר היומי שלי מציל אותי. אז איך עובדים איתו יעיל?

1. מאקרו צ’קליסט – אני עושה רשימה אחת של כל מה שאני רוצה וצריכה לעשות ברמת המאקרו ולמרות שכתוב “היום” אני ממלא את הרשימה בכל המשימות שהייתי רוצה להשיג בקרוב.

2. מה דחוף להיום? – מהצ’קליסט אני ממפה את החשובים והדחופים ושמה אותם ברשימת הלו”ז היומי. אם לומר אמת בזמנים כאלו אני לא באמת מתייחסת לשעות. פשוט יודעת שזו רשימה של דחוף.
אני משתדלת כן לסדר לפי סדר הדחיפות מלמעלה (דחוף יותר) למטה.

3. ממפה את ה 3 הכי חשובים להיום ומסמנת לי אותם. בודקת מה דורש ריכוז ומסמנת לי בצבע.
מה שדורש ריכוז נעשה על הבוקר מוקדם שהילדים עוד במיטות. מה שפחות – עובר למהלך היום “בין לבין”.

4. סוף יום מגיע – מוחקת בקו באופן פיזי את כל מה שבוצע, מסמן “וי” על משימות שהצלחתי להשלים – והופכת דף ליום הבא. מעבירה לשם את הנותרים וחוזר חלילה.

יש לי ימים שאני כמעט לא על המחשב. “הדחופים ביותר” זה רק מה שנעשה. אבל – זה נעשה. הפעולה של סגירת היום (או פתיחה אם לא היה לי כוח בערב) מייצרת הבנה שעשיתי את הכי טוב שלי – שאני מתקדמת. שהכל בסדר.

והאמת זה לא מרגיש תכנון על. אני לא מתכננת פה איזה שהם יעדים (זה גם ככה אחת לשנה או רבעון) וגם לא מתכננת באיזה שעה עושה מה (קשוח לי מידי מידי) אני פשוט כותבת הכל וזה מול העיניים – ככה שלא אשכח שום דבר מהעומס. זה עובד, מוזמנת לנסות! לינק להורדה כאן

לעבוד מסודר פלנר יומי

לא כתוב – לא קורה.

מחברת אמרתי? וואלה לא יודעת מה איתכן, אם עשיתי פגישת זום והיא לא הוקלטה או סוכמה ב AI, הסיכוי שאני אגש אליה כמה ימים אחרי ואשכרא אזכור משהו … קטן מאוד. אני כותבת כמו ילדה טובה במחברת כל שיחת טלפון ומשתדלת לתמלל כל פגישה וגם לכתוב לי במחברת את ההיילטס כדי שלא ילך לאיבוד במחשב… תשמעו זה מציל! בלי קשר אני ממש ממליצה וגם דיברתי על זה בפרק הראשון בפודקאסט שלי – לכתוב במחברת מחשבות, רגשות, תוכניות, רעיונות. תעשי לעצמך שגרת מחברת.

אוזניות או לא להיות

בין אם הילדים גדולים ומעסיקים את עצמם, אם עובדת בבית קפה לא הכי שקט, יש לך בייביסטר שמעסיקה את הילדים … (הבנת את הפואנטה) אוזניות מצילות אותי. אני משתמשת בהן לריכוז בפגישות ולריכוז בעבודה. עם מוסיקה שאני אוהבת, שקטה שלא מפריעה לחשוב. לפעמים לשמוע פודקאסט זה גם עוזר. תנסי!

אם התכוננת מראש – יהיה לך תוכן לרשתות

לגבי שיווק ופרסום … וואלה פה הטיפ שלי הוא לתכנן מראש. כי הסיכוי שאני אצליח לייצר תוכן על בסיסי יומי בתקופה הזו ללא תכנון הוא 0. אם חשוב לך להיות נוכחת בחודשי החופש (חגים בדרך, אז עדין רלוונטי) תכנני מראש! יש לך את ערכת התכנון שלי והקורס המושלם (כן גם AI) שיכול לעזור לך בזה, או שפשוט תכתבי במחברת – תכנני מה עולה ותתזמני או לפחות תקדישי כל ערב / בוקר 10 דקות לכתוב ולעלות מה שתכננת.

אז אלו הטיפים שלי – לינק להורדת הפלנר היומי ממש כאן

יש לכם שאלות? התגובות זה המקום המושלם ...

אולי יעניין אותך גם


יזמות נשית

יותר השפעה ויותר כוח לנשים – סיפור ההשראה של רונית כפיר

היא אישה כריזמטית, יזמת ומובילה בתחום התקשורת האסרטיבית. את דרכה התחילה כשדרנית רדיו, מנחה בטלוויזיה, קריינית ומעצבת פנים ולאחר מכן […]

לקריאה >>

יזמות נשית

ממאבק למלוכה: הסיפור המעצים של מלכה גלברט

היא עברה מסע חיים מרתק, התגברה על מכשולים לא פשוטים והיום היא סופרת ילדים, מנהלת קהילת “מאמלכה” ומלווה נשים להשתחרר […]

לקריאה >>

פודקאסט

הכל זה החלטה? פרק 1 בפודקאסט

ברוכים הבאים לפודקאסט “מתכננים בהשראה“, המקום שבו תכנון פוגש השראה. הפודקאסט שלנו מתמקד בתכנון חכם ומשמעותי בכל תחומי החיים – […]

לקריאה >>
@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר | הצהרת נגישות

Pin It on Pinterest